3. Fem barri
Tres, dos, u… la Prosperitat està de Festa Major!

Tres, dos, u… la Prosperitat està de Festa Major!

A totes les sòcies i socis, veïnes i veïns:

La setmana que ve comença la 48a Festa Major de la Prospe.

Us convidem a consultar tot el programa, així com el diari de festa major La Prosperitat des d’aquest enllaç.

Per part de l’associació veïnal, hem preparat per al diumenge 31 de maig un vermut musical amb el Sobrino del Diablo (12:30 h) i paella popular (14 h) a la plaça Ángel Pestaña.

No us quedeu sense tiquets per a la paella- de verdures o de carn-! Els podeu comprar a 8€ al bar del Casal de Barri (gràcies a Las Rudas per la seva col·laboració!).

Dels 29 de maig al 7 de juny, ens veiem més que mai per les places i els carrers.

Visca la Prospe!

PD. Us recordem que durant tota la FM podeu visitar la maqueta del projecte de la Ideal Plástica Flor al Casal Cívic i Comunitari, al carrer de Pablo Iglesias 8 (antic Casal de la gent gran).

Loading